Srpska javnost je prvi „Dačijin“ SUV „daster“ upoznala u martu na „Bg kar šouu“, gde je simpatični, ali pre svega povoljni kvaziterenac očekivano privukao veliku pažnju. Narudžbine su pale i bez test vožnje jer „Dačijini“ modeli uživaju veliko poštovanje na ovim prostorima. Svetska premijera „dastera“ održana je u Marakešu, dok je domaćim novinarima predstavljen na Mokroj gori u realnim uslovima s kojima, za razliku od marokanske pustinje, možemo da se sretnemo. U „Dačiji“ su, kako bi maksimalno smanjili cenu, odustali od ugradnje teškog i preskupog reduktora, koji nije umanjio „off-road“ sposobnosti „dastera“. Naravno, bez preterivanja u vožnji, jer je „daster“ na prvom mestu klasičan automobil dodatno uzdignut od tla, pa tek onda poluterenac. „Daster u svakodnevnoj vožnji u 90 odsto slučajeva koristi pogon na prednje točkove, dok se u „auto modu“, kada sistem primeti da se našao u problemu, uključuju i zadnji točkovi.
Srpska javnost je prvi „Dačijin“ SUV „daster“ upoznala u martu na „Bg kar šouu“, gde je simpatični, ali pre svega povoljni kvaziterenac očekivano privukao veliku pažnju.
Narudžbine su pale i bez test vožnje jer „Dačijini“ modeli uživaju veliko poštovanje na ovim prostorima.
Svetska premijera „dastera“ održana je u Marakešu, dok je domaćim novinarima predstavljen na Mokroj gori u realnim uslovima s kojima, za razliku od marokanske pustinje, možemo da se sretnemo. U „Dačiji“ su, kako bi maksimalno smanjili cenu, odustali od ugradnje teškog i preskupog reduktora, koji nije umanjio „off-road“ sposobnosti „dastera“.
Naravno, bez preterivanja u vožnji, jer je „daster“ na prvom mestu klasičan automobil dodatno uzdignut od tla, pa tek onda poluterenac.
„Daster u svakodnevnoj vožnji u 90 odsto slučajeva koristi pogon na prednje točkove, dok se u „auto modu“, kada sistem primeti da se našao u problemu, uključuju i zadnji točkovi. Za najekstremnije uslove ponuđen je „4WD lock“, ali smo pri brzinama sporijim od 60 kilometara na sat. Atraktivni SUV se nudi sa tri paketa opreme, s tim što u osnovnom „daster“ nije moguće dobiti klimu. On se doplaćuje 657 evra za paket opreme „ambijens“, dok je u „laureatu“ deo standardne opreme. „Daster“ je ujedno i prva „Dačija“ u kojoj kao opcija mogu da se dobiju kožna sedišta (teleća koža) za 618 evra.
Početna cena je 9.315 evra za model sa 2WD pogonom i opremom „daster“. Pogon na sve točkove dostupan je od 11.115 evra.